Készülék regisztráció

Ha regisztrálja nálunk vásárolt klímáit, 3 év plusz garanciát adunk .

A páramentesítőnkre +1 év garancia vonatkozik.

 

5 év garancia

Regisztrálja nálunk vásárolt klímáját.

A valótlan állítások/adatok garanciavesztést okozhatnak! A P&S Pipes Kft. nem minden esetben ellenőrzi regisztrációkor az adatok helyességét, vitás esetben ellenőrizheti azokat.

TÁJÉKOZTATÓ A JÓTÁLLÁSI JOGOKRÓL 

1) A jótállás idő tartama 2 év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztónál történt üzembe helyezéssel kezdődik.

1/a A páramentesítőkre +1 év garancia vonatkozik.

2) A forgalmazó garanciát vállal a megvásárolt termék 2-éven át történő díjmentes alkatrész biztosítására. A garanciális időtartam alatt, történt meghibásodás estén a forgalmazó nem vállalja, szak szerviz (márkaszervíz) biztosítását. Ezt minden estben a vásárlónak kell elintézni az ő által meg bízott szerelővel, és annak minden javítási költséget meg téríteni a szerelő felé.

3) A forgalmazó, vállalja hogy a szerelőnek, vagy vásárlónak a 2-év jótállási időtartam alatt díjmentesen biztosítja a cserélni kívánt alkatrészeket.

4) A forgalmazó nem vállalja szak szerviz biztosítását. De csak abban az esetben tudja elfogadni a garanciát, ha a terméket, megfelelő vállalkozás látja el, és ezt aláírással és pecséttel igazolja az üzembe helyezést.

5) A forgalmazó lehetőséget biztosít, meghosszabbított garancia igénybevételére. +3-év garanciát (díjmentes alkatrész biztosítást vállal), ha az interneten regisztrálja a készüléket. A készüléket a www.pspipeskft.hu weboldalon lehet regisztrálni.

5/a A páramentesítőkre +1 év kiterjesztett garancia vonatkozik regisztráció esetén.

 

6) +3 év jótállás feltételei: Internetes regisztráció, és az évenkénti karbantartást szakszerelőnek kell végezni.

7) Az évenként karbantartást szak szerelőnek kell elvégezni, ezt a mellékelt karbantartási lapon, pecséttel és aláírással kell igazolni, a vásárlónak.

8) A garanciát csak abban az esetben tudjuk elfogadni, amennyiben a termék GYÁRI csomagolása megvan, mert csak a gyári csomagolásban lehet sérülés mentesen szállítani, a terméket. Amennyiben nem a saját csomagolásában történik a termék szállítása, abban az esetben nem tudjuk vállani a felelőséget, és a garanciát!

9) Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát 

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezetheti vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, – elemi kár, természeti csapás okozta.

  Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
  • ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó választása szerint a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. 

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkezı hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhetı el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszál-látásról a forgalmazó gondoskodik.

A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredı – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fıvárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett mőködő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthetı. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredı jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetitek.

A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti. 

A vállalkozás a minıségi kifogás bejelentésekor a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 4. §-a szerint köteles – az ott meghatározott tartalommal – jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát haladéktalanul és igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátani. 

A vállalkozás, illetve a javítószolgálat (szerviz) a termék javításra való átvételekor az NGM rendelet 6. §-a szerinti elismervény átadására köteles. 

[1] A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés a szerződés tárgyát képezı szolgáltatás nyújtására kötelez.

Tisztelt Fogyasztó (Végfelhasználó)!

A https://pspipes.hu/keszulek-regisztracio weboldalon keresztül beregisztrálható klímaberendezések, páramentesítők kiterjesztett garanciális feltételei, kizárólag Magyarországon érvényesek, és csak az P&S Pipes Kft. által importált, illetve forgalomba hozott, és meghatározott Korel, Vivax, Samsung valamint Toshiba klíma modelljeire vonatkoznak. A klímakészülékek garanciájának kiterjesztése csak abban az esetben érvényes, ha eleget tesz az P&S Pipes Kft. – kiterjesztett garancia – menüpontban felsorolt követelményeknek.

Cégünk arra törekszik, hogy szükség esetén, a lehető leggyorsabban megtörténjen a garanciális javítás.

A Kiterjesztett garancia feltételei

Az P&S Pipes Kft. által importált egyes klímaberendezésekre az alapgarancia felett, kiterjesztett garanciát vállal 2017. február 1-től.

A kiterjesztett garancia feltételei a következők:

Garanciális igény abban az esetben fogadható el, amennyiben a kibocsátó, és a klímaberendezés (amire vonatkozik) egyaránt beazonosítható a klímaberendezéshez kapott dokumentum(ok)ból. Az azonosíthatóság a kibocsátó cég adatait, valamint a klímaberendezés gyári szériaszámát (serial number, serial no.) és típusszámát (a beltéri és kültéri egység oldalán egyaránt megtalálható) jelenti. Az azonosíthatóság elfogadható még a klímaberendezés típusának, illetve a telepítés helyének együttes és pontos meghatározása alapján.

GARANCIÁLIS IGÉNYBEJELENTÉS:

Garanciális igényének bejelentésével, Ön mint fogyasztó (végfelhasználó) alapvetően a fogyasztási szerződést létrehozó eladóval (P&S Pipes Kft.) szemben kell éljen.

2 ÉV ALAPGARANCIA:

Minden Magyarországon forgalomba hozott klímaberendezésre a törvényileg szabályozott minimum, kötelező jótállás 1 év és a termékszavatossági idő a PTK. 169. (2) bekezdése szerint a forgalomba hozataltól számított két évig terheli az eladót. Az alapgarancia az P&S Pipes Kft. által importált klímaberendezések teljes termékpalettájára vonatkozik, ennek feltétele hogy a klímaberendezést, szakmailag megfelelő képzettségű telepítő helyezte üzembe. Az P&S Pipes Kft. által szereléssel együtt értékesített klímaberendezés(ek) esetén ez a feltétel automatikusan megvalósul. Amennyiben Ön mint fogyasztó (végfelhasználó) a klímaberendezést interneten keresztül vásárolta, igazolnia kell hogy a telepítést végző cég, szakcég. Ennek igazolásaként elfogadható a telepítési számla, vagy az üzembe helyezési jegyzőkönyv és/vagy munkalap, amit szakcég állított ki. A szavatosság ideje alatt (üzembe helyezés követő 1 éven túl, de 2 éven belül) bekövetkező esetleges meghibásodás esetén már igazolni kell számlával vagy munkalappal a szükséges, az üzembe helyező által minimálisan előírt karbantartás elvégzését is. A Jótállási jegy, és annak szabályszerű kitöltése minden esetben szükséges a jogok érvényesítéséhez.

3 ÉV KITERJESZTETT GARANCIA: (CSAK AZ INTERNETEN REGISZTRÁLT, ÉS FOLYAMATOSAN KÖVETETT BERENDEZÉSEKRE!)

Az P&S Pipes Kft. által importált Korel*, Vivax, Samsung és Toshiba klímaberendezések termékpalettájára vonatkozó 3 év kiterjesztett garancia feltételei a következők:

  • A klímaberendezést szakmailag megfelelő képzettségű telepítő helyezte üzembe
  • A klímaberendezés üzemeltetője rendelkezik a telepítést végző személy vagy szakcég által kiállított üzembe helyezési jegyzőkönyvvel, munkalappal
  • Az üzembe helyező által előírt és a jótállási jegyen rögzített évi minimális karbantartást munkalappal, vagy számlával tudja igazolni.
  • A kiterjesztett garancia csak az interneten regisztrált, és a regisztrációs felület kötelező rovatainak kitöltése – különösen a rendszeres karbantartásnak a vezetése – esetén érvényes.

Függetlenül attól, hogy a telepítő, vagy a végfelhasználó fordul a 3 éves kiterjesztett garanciális jogok érvényesítése érdekében az P&S Pipes Kft.-hez, mindhárom dokumentum megléte szükséges. A kiterjesztett garancia meghosszabbodásának módja megegyezik az alapgarancia meghosszabbodásának módjával.

A kiterjesztett garanciát az P&S Pipes Kft. biztosítja az általa importált, és szakkereskedői/szakszerelői hálózatán keresztül értékesített, felszerelt, „Lakossági klimatizálás” célra használt oldalfali mono split klímaberendezésekre. (*A 3 év kiterjesztett garancia alól kivételt képeznek a korel páramentesítő és párátlanító berendezések.)

A kiterjesztett garancia vonatkozik minden „Lakossági klimatizálás” célra használt oldalfali mono split klímaberendezésre, amelyet szakmailag megfelelő képzettségű telepítő helyezett üzembe, számlával igazolt a vásárlás, valamint számlával vagy munkalappal igazolt az üzembe helyező által előírt és a jótállási jegyen rögzített évi minimális karbantartás. A „Lakossági klimatizálás” a lakásban felszerelt, jellemzően nyári időszakban működő klímaberendezés, amelyet nem technológiai hűtésre (pl. szerverhelyiség hűtése) iroda hűtésre, vagy teljes körű téli fűtésre használnak. A garanciális szolgáltatást alapvetően a „fogyasztási szerződés létrehozóján”, az eladón, azaz a jótállás jog szerinti viselőjén keresztül adja az P&S Pipes Kft.

A fogyasztónak (végfelhasználónak) meg kell őrizni a kiterjesztett garancia ideje alatt végig a vásárlást igazoló számlát. Szükséges feltétel, hogy a telepítés körülményei rögzítve legyenek. Ennek eszköze a telepítési jegyzőkönyv vagy munkalap, amelyet az üzembe helyező tölt ki, az alábbiak feltüntetésével:

  • Telepítéskori külső időjárási adatok
  • Belső tér hőmérséklete
  • Kül-, és beltéri egységek közti távolság
  • Kül-, és beltéri egységek közti szintkülönbség
  • Kül-, és beltéri egységek közti felhasznált cső méretei (átmérők, hossz)
  • Vákuumpróba értékei (nyomás, időtartam, használt műszer típusa, gyári száma)
  • Beüzemeléskor a klímaberendezésben használt hűtőközeg mennyisége
  • Az áramellátás módja
  • Nyomás és elpárolgási adatok.

A weboldalon (www.keszulekregisztracio.hu) történő regisztráció a fogyasztó (végfelhasználó) feladata.

Abban az esetben ha az internetes felületen történő regisztrálás elmulasztásra kerül, és vásárlást igazoló számla, a telepítési jegyzőkönyv vagy munkalap, esetleg a karbantartást igazoló munkalapok, számlák közül bármelyik hiányzik, a kiterjesztett garancia automatikusan érvényét veszti!
A számláknak és egyéb dokumentumoknak mindenképpen tartalmaznia kell a berendezés típusát (típusszám, model) és széria számát (serial no.)! A garanciát alkatrész, tényleges javítás, vagy csere formájában biztosítjuk. Igénybejelentéssel élhet az eladó, a telepítő cég, a karbantartó cég, vagy a tulajdonos. Az P&S Pipes Kft. minden esetben az alkatrészt biztosítja a berendezés telepítőjének, vagy a saját telephelyén javít. A hibás alkatrész cseréjéről a viszonteladó, vagy karbantartó gondoskodik a tulajdonossal kötött – az importőrtől független – „fogyasztói szerződés” és „kiterjesztet garanciális feltételek” alapján. Az P&S Pipes Kft. a garancia érvényesítésének vizsgálata érdekében fenntartja a jogot a helyszíni szemléhez.

 

Nagykanizsa, 2019. április 4.

Érvényes: 2017. február 2-től
Verzió: 2019/01

Páramentesítő regisztrációja

A páramentesítő regisztrációja során

  1. a beltéri sorozatszámához írja be a készülék sorozatszámát.
  2. a kültéri sorozatszám mezőbe másolja át ugyanazt.
  3. a szerelő F-gáz azonosítója mezőbe írjon be 5 db nullát. ( 00000 )

3 + 8 =

Válsszon a klímáink közül

Nálunk megtalálhatja az ön számára legkedvezőbb légkondicionáló berendezéseket, legyen  az:  

  • monosplit klíma
  • multi split
  • mennyezeti kazettás klíma
  • légcsatornás
  • parapettes 
  • padlóra vagy plafonra szerelhető.

Kérjen árajánlatot:

+36 (70) 322-0296

Kapcsolódó szolgáltatások

Klímaszerelés

Az évek során nagy kapcsolatrendszerünk alakult ki a helyi de az ország más területén működő klímaszerelőkkel.

 

 

Szerelvények

Ha szerelvényre van szüksége látogassa meg szerelvényboltunkat és kérjen árajánlatot.

 

  

Szállítás

Helyi szinten Nagykanizsa területén kiszállítjuk a nálunk rendelt termékeket. Partnereink GLS, közreműködésével az ország bármely területére vállaljuk a szállítást.  

Gy.i.k.

Gykran ismételt kérdések

Postai kézbesítés.

Országos lefedettséggel szállíttatunk a Magyar Posta és a GSL által.

Fizetés utánvéttel

A termék megrendeléseko válassza ki a fizetés típusát és hívja adminisztrátorunkat a részletekért.

Kézbesítés futárszolgálattal.
Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat. Vestibulum ac diam sit amet quam vehicula elementum sed sit amet dui. Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Sed porttitor lectus nibh. Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Nulla porttitor accumsan tincidunt.
Megsérült a csomagja
Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat. Vestibulum ac diam sit amet quam vehicula elementum sed sit amet dui. Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Sed porttitor lectus nibh. Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Nulla porttitor accumsan tincidunt.
Nem kapta meg időben rendelését ?

Lehet, hogy csomagját nem sikerült időben postázni.

Hívja webshop adminisztrátorunkat a lenti számon.

Kapcsolat

Lépjen kapcsolatba velünk.

+36 (70) 322-0296

Bolt

+36 (30) 646 3023

Webshop