Készülék regisztráció
Ha regisztrálja nálunk vásárolt klímáit, 3 év plusz garanciát adunk .
A páramentesítőnkre +1 év garancia vonatkozik.
5 év garancia
Regisztrálja nálunk vásárolt klímáját.
A valótlan állítások/adatok garanciavesztést okozhatnak! A P&S Pipes Kft. nem minden esetben ellenőrzi regisztrációkor az adatok helyességét, vitás esetben ellenőrizheti azokat.
TÁJÉKOZTATÓ A JÓTÁLLÁSI JOGOKRÓL
1) A jótállás idő tartama 2 év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztónál történt üzembe helyezéssel kezdődik.
1/a A páramentesítőkre +1 év garancia vonatkozik.
2) A forgalmazó garanciát vállal a megvásárolt termék 2-éven át történő díjmentes alkatrész biztosítására. A garanciális időtartam alatt, történt meghibásodás estén a forgalmazó nem vállalja, szak szerviz (márkaszervíz) biztosítását. Ezt minden estben a vásárlónak kell elintézni az ő által meg bízott szerelővel, és annak minden javítási költséget meg téríteni a szerelő felé.
3) A forgalmazó, vállalja hogy a szerelőnek, vagy vásárlónak a 2-év jótállási időtartam alatt díjmentesen biztosítja a cserélni kívánt alkatrészeket.
4) A forgalmazó nem vállalja szak szerviz biztosítását. De csak abban az esetben tudja elfogadni a garanciát, ha a terméket, megfelelő vállalkozás látja el, és ezt aláírással és pecséttel igazolja az üzembe helyezést.
5) A forgalmazó lehetőséget biztosít, meghosszabbított garancia igénybevételére. +3-év garanciát (díjmentes alkatrész biztosítást vállal), ha az interneten regisztrálja a készüléket. A készüléket a www.pspipeskft.hu weboldalon lehet regisztrálni.
5/a A páramentesítőkre +1 év kiterjesztett garancia vonatkozik regisztráció esetén.
6) +3 év jótállás feltételei: Internetes regisztráció, és az évenkénti karbantartást szakszerelőnek kell végezni.
7) Az évenként karbantartást szak szerelőnek kell elvégezni, ezt a mellékelt karbantartási lapon, pecséttel és aláírással kell igazolni, a vásárlónak.
8) A garanciát csak abban az esetben tudjuk elfogadni, amennyiben a termék GYÁRI csomagolása megvan, mert csak a gyári csomagolásban lehet sérülés mentesen szállítani, a terméket. Amennyiben nem a saját csomagolásában történik a termék szállítása, abban az esetben nem tudjuk vállani a felelőséget, és a garanciát!
9) Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát
- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezetheti vissza)
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, – elemi kár, természeti csapás okozta.
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó
- elsősorban választása szerint kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó választása szerint a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkezı hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket a járművek kivételével az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhetı el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszál-látásról a forgalmazó gondoskodik.
A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredı így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési jogainak érvényesítését.
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fıvárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett mőködő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthetı. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredı jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetitek.
A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti.
A vállalkozás a minıségi kifogás bejelentésekor a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 4. §-a szerint köteles az ott meghatározott tartalommal jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát haladéktalanul és igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátani.
A vállalkozás, illetve a javítószolgálat (szerviz) a termék javításra való átvételekor az NGM rendelet 6. §-a szerinti elismervény átadására köteles.
[1] A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés a szerződés tárgyát képezı szolgáltatás nyújtására kötelez.
Tisztelt Fogyasztó (Végfelhasználó)!
A https://pspipes.hu/keszulek-regisztracio weboldalon keresztül beregisztrálható klímaberendezések, páramentesítők kiterjesztett garanciális feltételei, kizárólag Magyarországon érvényesek, és csak az P&S Pipes Kft. által importált, illetve forgalomba hozott, és meghatározott Korel, Vivax, Samsung valamint Toshiba klíma modelljeire vonatkoznak. A klímakészülékek garanciájának kiterjesztése csak abban az esetben érvényes, ha eleget tesz az P&S Pipes Kft. – kiterjesztett garancia – menüpontban felsorolt követelményeknek.
Cégünk arra törekszik, hogy szükség esetén, a lehető leggyorsabban megtörténjen a garanciális javítás.
A Kiterjesztett garancia feltételei
Az P&S Pipes Kft. által importált egyes klímaberendezésekre az alapgarancia felett, kiterjesztett garanciát vállal 2017. február 1-től.
A kiterjesztett garancia feltételei a következők:
Garanciális igény abban az esetben fogadható el, amennyiben a kibocsátó, és a klímaberendezés (amire vonatkozik) egyaránt beazonosítható a klímaberendezéshez kapott dokumentum(ok)ból. Az azonosíthatóság a kibocsátó cég adatait, valamint a klímaberendezés gyári szériaszámát (serial number, serial no.) és típusszámát (a beltéri és kültéri egység oldalán egyaránt megtalálható) jelenti. Az azonosíthatóság elfogadható még a klímaberendezés típusának, illetve a telepítés helyének együttes és pontos meghatározása alapján.
GARANCIÁLIS IGÉNYBEJELENTÉS:
Garanciális igényének bejelentésével, Ön mint fogyasztó (végfelhasználó) alapvetően a fogyasztási szerződést létrehozó eladóval (P&S Pipes Kft.) szemben kell éljen.
2 ÉV ALAPGARANCIA:
Minden Magyarországon forgalomba hozott klímaberendezésre a törvényileg szabályozott minimum, kötelező jótállás 1 év és a termékszavatossági idő a PTK. 169. (2) bekezdése szerint a forgalomba hozataltól számított két évig terheli az eladót. Az alapgarancia az P&S Pipes Kft. által importált klímaberendezések teljes termékpalettájára vonatkozik, ennek feltétele hogy a klímaberendezést, szakmailag megfelelő képzettségű telepítő helyezte üzembe. Az P&S Pipes Kft. által szereléssel együtt értékesített klímaberendezés(ek) esetén ez a feltétel automatikusan megvalósul. Amennyiben Ön mint fogyasztó (végfelhasználó) a klímaberendezést interneten keresztül vásárolta, igazolnia kell hogy a telepítést végző cég, szakcég. Ennek igazolásaként elfogadható a telepítési számla, vagy az üzembe helyezési jegyzőkönyv és/vagy munkalap, amit szakcég állított ki. A szavatosság ideje alatt (üzembe helyezés követő 1 éven túl, de 2 éven belül) bekövetkező esetleges meghibásodás esetén már igazolni kell számlával vagy munkalappal a szükséges, az üzembe helyező által minimálisan előírt karbantartás elvégzését is. A Jótállási jegy, és annak szabályszerű kitöltése minden esetben szükséges a jogok érvényesítéséhez.
3 ÉV KITERJESZTETT GARANCIA: (CSAK AZ INTERNETEN REGISZTRÁLT, ÉS FOLYAMATOSAN KÖVETETT BERENDEZÉSEKRE!)
Az P&S Pipes Kft. által importált Korel*, Vivax, Samsung és Toshiba klímaberendezések termékpalettájára vonatkozó 3 év kiterjesztett garancia feltételei a következők:
- A klímaberendezést szakmailag megfelelő képzettségű telepítő helyezte üzembe
- A klímaberendezés üzemeltetője rendelkezik a telepítést végző személy vagy szakcég által kiállított üzembe helyezési jegyzőkönyvvel, munkalappal
- Az üzembe helyező által előírt és a jótállási jegyen rögzített évi minimális karbantartást munkalappal, vagy számlával tudja igazolni.
- A kiterjesztett garancia csak az interneten regisztrált, és a regisztrációs felület kötelező rovatainak kitöltése – különösen a rendszeres karbantartásnak a vezetése – esetén érvényes.
Függetlenül attól, hogy a telepítő, vagy a végfelhasználó fordul a 3 éves kiterjesztett garanciális jogok érvényesítése érdekében az P&S Pipes Kft.-hez, mindhárom dokumentum megléte szükséges. A kiterjesztett garancia meghosszabbodásának módja megegyezik az alapgarancia meghosszabbodásának módjával.
A kiterjesztett garanciát az P&S Pipes Kft. biztosítja az általa importált, és szakkereskedői/szakszerelői hálózatán keresztül értékesített, felszerelt, „Lakossági klimatizálás” célra használt oldalfali mono split klímaberendezésekre. (*A 3 év kiterjesztett garancia alól kivételt képeznek a korel páramentesítő és párátlanító berendezések.)
A kiterjesztett garancia vonatkozik minden „Lakossági klimatizálás” célra használt oldalfali mono split klímaberendezésre, amelyet szakmailag megfelelő képzettségű telepítő helyezett üzembe, számlával igazolt a vásárlás, valamint számlával vagy munkalappal igazolt az üzembe helyező által előírt és a jótállási jegyen rögzített évi minimális karbantartás. A „Lakossági klimatizálás” a lakásban felszerelt, jellemzően nyári időszakban működő klímaberendezés, amelyet nem technológiai hűtésre (pl. szerverhelyiség hűtése) iroda hűtésre, vagy teljes körű téli fűtésre használnak. A garanciális szolgáltatást alapvetően a „fogyasztási szerződés létrehozóján”, az eladón, azaz a jótállás jog szerinti viselőjén keresztül adja az P&S Pipes Kft.
A fogyasztónak (végfelhasználónak) meg kell őrizni a kiterjesztett garancia ideje alatt végig a vásárlást igazoló számlát. Szükséges feltétel, hogy a telepítés körülményei rögzítve legyenek. Ennek eszköze a telepítési jegyzőkönyv vagy munkalap, amelyet az üzembe helyező tölt ki, az alábbiak feltüntetésével:
- Telepítéskori külső időjárási adatok
- Belső tér hőmérséklete
- Kül-, és beltéri egységek közti távolság
- Kül-, és beltéri egységek közti szintkülönbség
- Kül-, és beltéri egységek közti felhasznált cső méretei (átmérők, hossz)
- Vákuumpróba értékei (nyomás, időtartam, használt műszer típusa, gyári száma)
- Beüzemeléskor a klímaberendezésben használt hűtőközeg mennyisége
- Az áramellátás módja
- Nyomás és elpárolgási adatok.
A weboldalon (www.keszulekregisztracio.hu) történő regisztráció a fogyasztó (végfelhasználó) feladata.
Abban az esetben ha az internetes felületen történő regisztrálás elmulasztásra kerül, és vásárlást igazoló számla, a telepítési jegyzőkönyv vagy munkalap, esetleg a karbantartást igazoló munkalapok, számlák közül bármelyik hiányzik, a kiterjesztett garancia automatikusan érvényét veszti!
A számláknak és egyéb dokumentumoknak mindenképpen tartalmaznia kell a berendezés típusát (típusszám, model) és széria számát (serial no.)! A garanciát alkatrész, tényleges javítás, vagy csere formájában biztosítjuk. Igénybejelentéssel élhet az eladó, a telepítő cég, a karbantartó cég, vagy a tulajdonos. Az P&S Pipes Kft. minden esetben az alkatrészt biztosítja a berendezés telepítőjének, vagy a saját telephelyén javít. A hibás alkatrész cseréjéről a viszonteladó, vagy karbantartó gondoskodik a tulajdonossal kötött – az importőrtől független – „fogyasztói szerződés” és „kiterjesztet garanciális feltételek” alapján. Az P&S Pipes Kft. a garancia érvényesítésének vizsgálata érdekében fenntartja a jogot a helyszíni szemléhez.
Nagykanizsa, 2019. április 4.
Érvényes: 2017. február 2-től
Verzió: 2019/01
Páramentesítő regisztrációja
A páramentesítő regisztrációja során
- a beltéri sorozatszámához írja be a készülék sorozatszámát.
- a kültéri sorozatszám mezőbe másolja át ugyanazt.
- a szerelő F-gáz azonosítója mezőbe írjon be 5 db nullát. ( 00000 )
Válsszon a klímáink közül
Nálunk megtalálhatja az ön számára legkedvezőbb légkondicionáló berendezéseket, legyen az:
- monosplit klíma
- multi split
- mennyezeti kazettás klíma
- légcsatornás
- parapettes
- padlóra vagy plafonra szerelhető.
Kérjen árajánlatot:
+36 (70) 322-0296
Kapcsolódó szolgáltatások
Klímaszerelés
Az évek során nagy kapcsolatrendszerünk alakult ki a helyi de az ország más területén működő klímaszerelőkkel.
Szerelvények
Ha szerelvényre van szüksége látogassa meg szerelvényboltunkat és kérjen árajánlatot.
Szállítás
Helyi szinten Nagykanizsa területén kiszállítjuk a nálunk rendelt termékeket. Partnereink GLS, közreműködésével az ország bármely területére vállaljuk a szállítást.
Gy.i.k.
Gykran ismételt kérdések
Postai kézbesítés.
Országos lefedettséggel szállíttatunk a Magyar Posta és a GSL által.
Fizetés utánvéttel
A termék megrendeléseko válassza ki a fizetés típusát és hívja adminisztrátorunkat a részletekért.
Kézbesítés futárszolgálattal.
Megsérült a csomagja
Nem kapta meg időben rendelését ?
Lehet, hogy csomagját nem sikerült időben postázni.
Hívja webshop adminisztrátorunkat a lenti számon.